Agents of Mayhem یک بازی عجیب و غریب بود که از یک بحران هویت رنج می برد: علاقه ای به داشتن IP جدید و منحصر به فرد خودش نبود ، اما در عین حال ، واقعاً کارهای زیادی برای تهیه غذای Saints Row انجام نداد. جمعیت ، به عنوان سریال که از آن چرخش می کرد. به همین دلیل نتوانست از هر نوع سر و صدایی بیرون بیاید و از دروازه بیرون بیاید.

در حالی که مانند بادکنک سقوط کرد ، کمتر کسی به حدی پیش می رود که Agents of Mayhem را بازی بد بنامیم. این یک تیرانداز شخص ثالث صالح بود که در یک صندوق پستی جذاب ، شامل برخی از طنزهای تجاری علامت تجاری Saints Row و مجموعه ای مناسب و مناسب از مکانیک های اصلی گیم پلی بازی قرار داشت. هک ، تنظیمات بسیار جالب بود: بازی با تصور دوباره سئول کره جنوبی برگزار شد. این چیزی نیست که ما اغلب در بازی می بینیم ، بنابراین حداقل Agents of Mayhem چنین کاری را انجام داده است. متأسفانه ، این منحصر به فرد ترین جنبه آن بود ، زیرا سایر قسمت های بازی فقط روی پرده پوشی بودند. و ، همانطور که می دانیم ، بی پرده بودن در صحنه بازی موج نمی زند.

پیروز شدن . بود
پیروز شدن

انتشار در غرب در همان روز Fallout: New Vegas ، با توجه به این واقعیت بود که Vanquish ، یک تیرانداز سوم شخص ژاپنی ، حتی نمی توانست در بازار آمریکای شمالی دندان بخورد. با این حال ، با گذشت زمان ، به سرعت مشخص شد که Vanquish فقط در یک منطقه به عنوان یک ناپدید نیست: این هدف قرار بود که در سطح جهان به زمین بیفتد.

از بین تمام بازی های این لیست ، هیچ کس مستحق سرنوشت بهتری از Vanquish نبود. Vanquish یک تیرانداز فوق العاده بود که ترکیبی از سرعت بالای اکتان Sonic the Hedgehog ، سبک حرکت آهسته Bayonetta و تیراندازی محکم و پوشاننده Gears of War بود. دسته کوچک موسیقی جاز که منجر به یک شاهکار مطلق در طراحی بازی شد. در کمپین شش ساعته و پرشور Vanquish ، ثانویه پرکننده وجود نداشت.

در حالی که تعدادی از گیمرها و منتقدین که گرداب را به Vanquish دادند ، به دلیل زمان کوتاه اجرای آن ، آن را مورد انتقاد قرار دادند ، تقریبا هیچکدام از آنها نتوانستند کمکی کنند اما تصدیق کنند که چقدر کاملاً هیجان انگیز بازی اصلی است. در هر نقطه ای از Vanquish ، بازیکنان می توانند با شلیک موشک به زانو در لباس شخصی Iron Man-esque شلیک کنند ، و سرهای روباتها را با اسلحه هایی از اسلحه های اولیه گرفته تا پرتاب کننده های دیسک دید. آن زن و شوهر که پایه محکم و سنگین ، آدرنالین است با برخی از خیال انگیزترین طراحی دشمن و محیط در تاریخ بازی بازی کنید ، و شما دستور العمل یکی از ، اگر نه ، عالی ترین (و نه محبوب ترین) سوم را دریافت کرده اید - شخص تیرانداز ساخته شده است.

خوشبختانه ، برای کسانی که آن را دوباره در روز از دست داده اند ، دوباره در Steam منتشر شده اند ، به این معنی که اگر PC دارید ، خودتان را مدیون تجربه Vanquish هستید.

توصیه شده
بعدی
واقعاً با Star Wars: Battlefront II اشتباه کرد
توسط جوی جیولیانی / نوامبر. 17، 2017 3:10 EST

چندی پیش در یک کهکشان بسیار دور ، خیلی دور ، گیمرها آرزوی بالایی برای ورود بعدی در سریال Battlefront Electronic Arts 'Star Wars' داشتند. عاقبت تیرانداز دریافت شده ولرم 2015 وعده گره های بیشتری به جهان درحال گسترش فرانشیز ، حالت های نبرد بیشتر (از جمله نبردهای فضایی) ، محتوای قابل بارگیری رایگان و کمپین واقعی تک نفره داد.

بر روی کاغذ ، این وعده ها مثل همه رویاهای متعصب جنگ ستارگان به نظر می رسید. اما هنگامی که گزارش ها می گویند بازی وابسته به ریزگردها بسیار متکی است ، وقتی که خیال جمعی آنها زیر سایه امپراتوری EA فرو ریخت ، گیمرها با بیداری بی ادب روبرو شدند. متأسفانه ، انگیزه های بازیکن برای پرداخت به-برنده تنها نیروهای تاریک در بازی در ماه های فزاینده و شدید نیست که منجر به انتشار عنوان یک بار امیدوار کننده شود. بیایید نگاهی بیندازیم که واقعاً با Star Wars: Battlefront II چه اشتباهی رخ داده است.

یک سیستم پیشرفت پیچیده

هنگامی که به قفسه های Battlefront در سال 2015 رسید ، بازی به طور انحصاری چند نفره اثبات شد که ناهنجاری در عین حال جذاب در سطح مناظر پر طرفدار بین متقابل است. اما در حالی که در ابتدا فضای نوستالژیک عنوان عالی به نظر می رسید ، چند دور با رایانه شما کاستی های آن را در یک منطقه اصلی نشان داد: قابلیت پخش مجدد.

این بازی نه تنها با چهار سیاره - هر کدام دارای مجموعه ای از مناطق کوچکتر - راه اندازی شد بلکه سیستم پیشرفت آن نیز به این نتیجه رسیده است: امتیازهای تجربی را جمع آوری کنید ، سطح خود را بالا ببرید ، اعتبار کسب کنید و از طریق "کارت های ستاره" قفل بیشتری را باز کنید. بسیاری از داوران به سادگی آن را مورد سوء استفاده قرار دادند و ادعا کردند که چنین سیستم استخوانی باعث می شود بازیکنان سریع بی حوصله و واقعی شوند. در پاسخ ، توسعه دهندگان همه چیز را در ادامه تغییر دادند. و در این فرآیند ، آنچه را که می توانست یک تصویربرداری مجدد و در عین حال پیچیده از سیستم ستاره کارت Battlefront در دسترس باشد ، به یک آشفتگی پیچیده تبدیل کرد.

در جایی که اولین بار در این سریال ، بازیکنان در حال به روزرسانی اسلحه ، لوازم جانبی و توانایی های خود با سفارشی کردن دستان چهار کارت بودند ، راز پیشروی در Battlefront II به معنای دستکاری سه ارز مختلف - کریستال ، اعتبار و قطعات ساختگی است - در ضمن همزمان گسترش می یابد. عرشه ستاره کارت که در هر دو سطح کلاس و در رتبه بازیکن رشد می کنید. اما این فقط نوک کوه یخ است - اگر واقعاً می خواهید جلو بروید ، می خواهید خمیر سخت خود را برای یک جعبه غارت شده یک بشقاب بشویید و شروع کنید

راه آسان

در حالی که ما در موضوع هزینه حتی بیشتر برای یک بازی 60 دلاری هستیم .

خیلی زیاد به جعبه های غارت شده متکی است

برای بهتر یا بدتر شدن ، روند دنیای بازی به سرعت پیش می رود و پیش می رود. و در حالی که برخی از ویژگی ها عملی ، مبتکرانه و حتی پیشگویی هستند - مثلاً ویژگی autosave را در نظر می گیرند - برخی دیگر این کار را نمی کنند. و هیچ ویژگی ترجیحی وجود ندارد که ترجیح می دهیم مستقیماً به داخل گودال سارلاک برسیم تا از ریزگرداندن زشت. متأسفانه ، Battlefront II به شدت به این طرح های کاملاً مبتنی بر قمار تکیه نمی کند تا بازیکنان را با آیتم های تصادفی مانند کارت های ستاره و ساخت قطعات در ازای دریافت پول در دنیای واقعی ، پاداش دهد.

به عبارت دیگر: Star Wars: Battlefront II اکنون دستمزد برنده ای دارد.

در حالی که جعبه های غارت یک ویژگی نسبتاً رایج در بازی های بیشتر از آن چیزی است که احتمالاً تصور می کنید ، اجرای Battlefront II از آنها بسیار ناامید کننده است. به نظر می رسید که توسعه دهندگان آن از رونق بخشیدن از اولین بازی در این سری در هنگام سقوط در سال 2015 کاملاً دلسرد بودند. این حتی یکی از نکات گفتگو آنها بود - تصمیمی که حداقل آنها به نظر می رسید ، افتخار کنند.

اضافه کردن جعبه های غارت شده به یک بازی با هدف نوجوانان و بزرگسالان ، چنان اقدامی بحث برانگیز شده است که کمیسیون بازی بلژیک در واقع تحقیق در مورد Battlefront II را آغاز کرده است تا مشخص کند آیا این حرکت در واقع قمار محسوب می شود یا خیر. در این صورت ، Gamespot گزارش می دهد که ناشران می توانند با جریمه بزرگی روبرو شوند و حتی ممکن است بازی از قفسه های کشور کشیده شود.

DICE در حالت کنترل آسیب است

ناامیدی طرفداران به ظاهر به نقطه جوش رسید پس از آنکه Reddit AMA با شگفتی مودبانه نتوانست هواداران را قانع کند که EA و توسعه دهنده بازی ، DICE ، بهترین علاقه های بازی را در ذهن دارند. اخبار مربوط به بازی های YouTube ، YongYea حتی گزارش داده است که جنجال های Battlefront به صفحه اول CNN Tech رسیده است ، به این معنی که واکنش برگشت طرفداران دیگر برای گوشه های طاقچه های وب مانند سایت های بازی محفوظ نیست و اجازه پخش را می دهیم. به نظر می رسید که DICE چاره ای جز بیرون کشیدن ریزگردها از Battlefront II ندارد. و بنابراین ، دقیقاً همان کاری است که EA انجام داده است - فقط ، آنها اظهار داشتند که این یک حرکت موقت است و نه یک بازنگری در سیستم پیشرفت بازی آنها.

به جای اینکه جعبه های غلاف و کریستال های قابل خریداری را به طور کامل حذف کنید ، این شیطان ها فعلاً آنها را غیرفعال کردند و در یک پست وبلاگ اعلام کردند که بعداً مجدداً ادغام می شوند ، اما "فقط بعد از اینکه تغییراتی در بازی ایجاد کردیم. " درمورد اینکه این تغییرات چیست ، ما فقط می توانیم حدس بزنیم ، اگرچه یک نماینده EA قبلاً تأیید کرده است که آنها قصد حذف ریزگردها را با هم ندارند - آنها صرفاً قصد دارند تا آنها را "متعادل کنند".

مدیر کل DICE ، اسکار گابریلسون قول داده است که هواداران را به روز کند تا هرگونه ترفندهایی را که می خواهند با عنوان مشکل بردارند ، پیش ببرند.


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها