این فقط کمیک های DC نیست که برای برخی از بازی های ویدئویی وحشتناک ایجاد می کند بلکه مارول به همان اندازه مقصر زندگی در کنسول شما است. X-Men: Destiny به نظر می رسد بازی ویدیویی جهش یافته ای که هر هواداری همیشه رویای بازی کردن را در سر داشته است ، مستقیم از صفحات طنز کشیده می شود. شما نقش جهش جوانی را بر عهده دارید که علیه نیروهای ضد جهش مبارزه می کند . به جز در مورد بازی ، هیچ کدام از گزینه های شما واقعاً روی نتیجه کلی تأثیر نمی گذارد. مثل سفارش دادن سوپ و به جای آن شمع نوارهای لاستیکی است.

گذشته از تظاهرات بی رحمانه برای ارائه اراده رایگان بازیکن ، X-Men: Destiny نیز به دلیل احساس ناتمام بودن و داشتن برخی از مکانیک های جنگی بسیار کسل کننده مورد انتقاد قرار گرفته است. سیلی نایتز چیزهای خوبی را ساخته است ، اما طبق گفته های کوتاکو ، استودیو در این زمان با ایجاد اختلال جبران ناپذیری روبرو شده بود. نتیجه یک بازی است که Morlock بیشتر از جهش یافته است ، و یک با نمره Meteoritic 44.

Surfer Silver (NES)

وقتی صحبت از بازی های Marvel افتضاح می شود ، می توانیم بسیار عمیق باشیم اما SIlver Surfer در سال 1990 برای NES تقریباً بدترین است. در حالی که بازی های نینتندو به طور کلی بسیار دشوار هستند ، Silver Surfer تیرانداز پیمایشی استاندارد شما را با لطف و چابکی سیب زمینی پخته شده ترکیب می کند. به عنوان ابرقهرمان براق ، تمام قدرتهای شگفت انگیز شما به تیراندازی نقاط ضعیف نقره کاهش می یابد. بدتر از همه ، اگر به هر چیزی دست بزنید ، مرده اید ، که در واقع بازنمایی عادلانه ای از Power Cosmic نیست.

سطوح شامل Neon روم باستان ، باتلاق ماه قهوه ای ، خانه خالی از سکنه ، و روده های Galactus . است و هر یک از آنها مسخره و تقریباً غیرقابل تحمل است. می گیریم یک ابرقهرمان بودن سخت است . اما اگر توسط یک فانوس جک پایین بیفتید ، احتمالاً شما برای قهرمان شدن کنار نمی روید.

تیک (SNES / Genesis)

قهرمانان ایندی هم می توانند مکیدن کنند ، و The Tick تلاش دیگری برای تبدیل یک طنز عالی به یک بازی است. در حالی که این یک پیمایش کاملاً استاندارد معمولی است ، یک Double Dragon ، بازی با ساختن کل سطح اول به یک شوخی ، خودش را از بین می برد و سپس خط پانچ را فراموش می کند.

این سطح با نام "شب یک میلیون میلیون نینجا" ، حاوی نینجا های زیادی است که به معنای واقعی کلمه حدود یک ساعت برای بازی از طریق آن طول می کشد ، در حالی که همه دکمه های مشابه را با هم مخلوط می کنند. بعد از یک تن نینجا ، کمی خنده دار است. بعد از لحن دوم ، سرگرم کننده است. سطوح بعدی بیشتر مربوط به همان یورش های بی انتها از غرامت یکسان است و پاداش نهایی شما برای دادن صدمات شست و شست و شلوار دائمی به خودتان است؟ تصویری از تیک و آرتور در موتور سیکلت. حتی در روزهای قبل از اینکه فقط می توانید تصویری از بوفون آبی بارگیری کنید ، این جایزه به همراه جوراب های کریسمس بود.

Iron Man / X-O Manowar in Heavy Metal (Sega Saturn / PlayStation)

کراس اوورهای شرکت کمیک بوک معمولاً کار بزرگی است. از این گذشته ، گروت واقعاً هر روز با Swamp Thing روبرو نمی شود ، حتی اگر آنها کاملاً بهترین جوانه ها باشند . اما عبور از مرد آهنین مارول با نیمه مبهم X-O مانویچ Valiant Comics احتمالاً گرانترین واقعه ای نبوده است که تاکنون ایجاد شده است. این دو تیم تقریباً به هم نزدیک بودند زیرا هر دو شخص دوست دارند مانند زره بپوشند ، اما این در مورد آن است. به همان اندازه که تشکیل یک گروه با دو بیس و هیچ کس دیگری نبود ، حس شد. هیچ کس حتی اولین آهنگساز را دوست نداشت.

بازی نتیجه گیری برای لیست طولانی از نقص های کشنده ، از گرافیک لاغر faux-3D و انیمیشن گرفته تا گیم پلی خسته کننده استفاده شد. این ماجراجویی باعث ایجاد یک مینی بوس طنز دو موضوع شد . و یک بدبخت 4 از 10 نمره متوسط ​​از مجلات بررسی بازیهای عصر.

باورنکردنی هالک (Xbox 360 / PS2 / PS3 / Wii)

بر اساس فیلم با همین نام در سال 2008 ، باور نکردنی هالک پیگیری جالب و جذاب هالک 2005: نهایی نهایی بود. کراوات فیلم به طور کلی بیش از گرفتن سریع پول نقد کار نمی کنند ، و Edge of Reality's Incredible Hulk حتی سعی در شکستن قالب نمی کند - با توجه به اینکه شکستن چیزها تقریباً همان چیزی است که هالک تصور می کند ناامید کننده است. انجام دادن.

منتقدین ، ​​حتی با درج دشمنان بسیار جذاب مانند U-Foes و Bi-Beast ، بازی را به شدت مهیج کردند. باورنکردنی هالک و فیلم نیز از این فیلم غافلگیر شدند و زمان بسیار ناخوشایندی را در دنیای شکوفه Marvel Cinematic و یک دوره بسیار ناخوشایند ناامید کننده برای گیمرها رقم زدند.

توصیه شده
بعدی
حقیقت غیرقابل توصیف Resident Evil
توسط کریستوفر گیتس / سپتامبر. 6، 2017 11:20 EST / بروزرسانی شده: 15 فوریه 2018 4:12 بعد از ظهر EST

زمان خوبی است که یک طرفدار Resident Evil باشید. Resident Evil 7 با بازگشت به ریشه های ترسناک بقا ، جلال حق رای دادن را احیا کرد ، Resident Evil: The Final Chapter بهترین ورود در سریال های بلند فیلم است و اگر اقتباس های سینمایی فنجان چای شما نبودند ، پس ما چند خبر خوب داشته باشید: حالا که کار Milla Jovovich به پایان رسید ، کارگردان جیمز وان (اره ، خشمگین 7) در حال راه اندازی مجدد همه چیز است.

اما رسیدن به اینجا آسان نبوده است: در طول دو دهه گذشته ، تاریخچه حق رای دادن Resident Evil تعداد زیادی پیچ و تاب و عجیب به خود گرفته است. عناوین بی شماری وارد تولید شدند ، و تعداد کمی از آنها تاکنون دیده اند

نور روز این سریال انتقاد از والدین نگران و دادگاه های فدرال را تحمل کرد. هواداران شکایت کردند. اما مانند یکی از دشمنان ارواح خود ، Resident Evil فقط از کار در نمی ماند. خدا را شکر.

Resident Evil به عنوان یک بازسازی خانه شیرین شروع شد

احتمالاً شما از خانه شیرین چیزی نشنیده اید. اشکالی نداره بازی Famicom در سال 1989 ، بر اساس فیلمی ترسناک به همین نام ، هرگز آن را از ژاپن بیرون نکشید. با این وجود ، شما از بسیاری از سیستم های محبوب تر بازی لذت برده اید. ببینید ، Resident Evil به عنوان بازسازی (یا احتمالاً عاقبت) برای Sweet Home شروع به کار کرد ، و بسیاری از ویژگی های استاندارد بازی راه خود را به خواهر و برادرهای جوان تر معروف تر تبدیل کرد.

در خانه شیرین ، گروهی از پنج فیلمساز برای نجات برخی از هنرهای نادر به خانه ای خالی از سکنه حمله می کنند. شباهت ها از مرحله دریافت مشخص است. Sweet House مانند Resident Evil دارای شخصیت های مختلفی است - اگرچه برخلاف کریس ردفیلد و جیل ولنتاین که به طور جداگانه ماجراجویی می کنند ، Sweet Home از بازیکنان می خواهد که یکباره کل مهمانی را اداره کنند. هر دو بازی در قصرهای غول پیکر برگزار می شوند. سیستم موجودی مجازات کننده Resident Evil ، که بازیکنان را وادار می کند که چگونگی استفاده از منابع خود را با دقت در نظر بگیرند ، یک نسخه مستقیم از Sweet Home's است. حتی انیمیشن های معروف درب بازکن Resident Evil ، که در حالی که پلی استیشن محیطهای جدیدی را بار می کند بازی می شود ، از انتقال های مشابه در Sweet Home ناشی شد.

هیچ یک از اینها تصادف نیست. در سال 1993 ، توکورو فوجیوارا ، کارگردان شیرین خانه ، شینجی میکامی ، مرد پشت سازگار با بازی های ویدئویی علاءالدین و گوف تروپ را به دفتر خود فراخواند. میکامی یادآوری کرد: "او گفت که ما می خواهیم ما با استفاده از سیستم های Sweet Home یک بازی ترسناک درست کنیم." در — اما با اشتیاق به هر حال به کار خود رفت. او نباید نگران این موضوع بود: کپکام تقریباً سه میلیون نسخه از Resident Evil را جابجا کرد و یک اثر جدید به دنیا آمد.


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها