پس از نمونه Blizzard با Diablo III ، شما فکر می کنید که سایر شرکت های بازی آموخته اند که از مشکلات بدیهی مانند نیاز به اتصال به اینترنت برای انجام یک بازی ویدیویی جلوگیری کنند. با این حال اشتباه می کنید مورد در نکته: SimCity 5 ، منتشر شده توسط Electronic Arts و توسط Maxis متعلق به EA. SimCity 4 اولین بار در سال 2003 به رایانه های شخصی بازگشت. بنابراین پس از انتظار یک دهه کامل برای SimCity 5 ، گیمرها نمی توانستند منتظر بمانند تا جدیدترین قسط کامپیوتر کلاسیک را بدست آورند.

احتمالاً می توانید ببینید که این کجا می رود. هنگامی که این بازی در مارس 2013 به بازار عرضه شد ، کاربران مجبور شدند به جای مجبور شدن به سرورهای Blizzard's Battle.net ، مجدداً به اینترنت بروند this ، این بار گیمرها مجبور بودند از سرویس بازی EA's Origin استفاده کنند. اما حجم بالای کاربران یک روزه که همه سعی در سر و صدا کردن سرورها داشتند ، به معنای پیام های خطای گسترده و بازی های غیر قابل پخش است. یک بار دیگر ، زمان و سرورهای اضافی به بازیکنان این فرصت را می دادند که در واقع ، شما می دانید ، بازی کنید ، اما صدمه به اعتبار EA ضربه بزرگی وارد کرده است. سرانجام ، EA و Maxis حتی یک حالت تک نفره آفلاین را نیز برای SimCity 5 فراهم کردند که تقریباً همان چیزی است که هرکس که آن چیزی را خریداری کرد ، در وهله اول می خواست.

میدان جنگ 4 (2013)

یک بازی دیگر از EA ، یک پرتاب دیگر. شرکت EA و شرکت توسعه دهنده DICE شهرت کاملی را برای حقیقت خود در Battlefield شلیک کنندگان شخص اول به دست آورده اند ، که شامل چندین پلتفرم و نسل های کنسول است. به این ترتیب ، هواداران از بازی جدیدترین تیرانداز DICE هنگام آغاز نسل کنسول Xbox One و PlayStation 4 بسیار پشیمان بودند و پاییز 2013 شروع به بازی کردند.

اشکالات و اشکالات فراوان وجود دارد. بازی خراب شد. بازیکنان می توانند با گلوله حتی در شرایطی که پشت جلد آنها قرار گرفته بود ضربه بزنند. بازیکنان بدون دلیل از گیم پلی و در حالت تماشاگر دور شدند. این لیست ادامه یافت — و EA سرانجام با طرح دعوی قضایی روبرو شد و ادعا کرد که این شرکت درمورد اشکالات Battlefield 4 مشتریان و سرمایه گذاران را گمراه کرده است. آنچه که باید یک پیروزی بزرگ برای EA بود به یک سردرد بزرگ تبدیل شده است - چیزی که باعث شد پرتاب SimCity 5 در مقایسه شگفت انگیز به نظر برسد.

Halo: The Master Chief Collection (2014)

در حالی که حق رای دادن EA's Battlefield بر روی بسیاری از سیستم عامل ها وجود دارد ، سری Halo مایکروسافت همیشه یک کنسول Xbox منحصر به فرد بوده است. Halo و Halo 2 سرانجام به رایانه شخصی منتقل شدند ، اما تا سال 2014 هنوز تعداد زیادی از افراد وجود داشتند که هرگز نمی خواستند اولین دسته بازی های این فرانچایز را انجام دهند. برای رفع این مشکل ، مایکروسافت و توسعه دهنده 343 Studios Halo: Master Chief Collection را منتشر کرد ، مجموعه ای مجددا از چهار عنوان اول این حق رای دادن ، که منحصراً برای Xbox One ساخته شده است. این باید یک نقطه ورود کامل برای دارندگان کنسول جدید باشد.

در عوض ، یادآوری غم انگیز از چگونگی راه اندازی یک بازی ویدیویی نبود. یکی از بزرگترین امتیازات فروش حق رای دادن Halo ، حالت چند نفره آن ، در Master Chief Collection به شدت شکسته شد. بازیکنان پیامهای خطایی ، مسابقه خواستگاری را مشاهده می کردند ، و تا آنجا که از تجربهای لذت بخش برخوردار نیستند ، همانطور که می توان تصور کرد. از همه بدتر ، شکایات مربوط به اشکالات موجود در این مجموعه همچنان ماه ها پس از راه اندازی آن در اواخر سال 2014 راه خود را آنلاین پیدا کرد.

شاید روزی ناشران و توسعه دهندگان یاد بگیرند که بازی های بسیار انتظاری را اجرا کنند که در واقع کار می کنند. اما به نظر می رسد که آن روز راه طولانی و طولانی است.

توصیه شده
بعدی
بدترین بازی های ویدیویی ابرقهرمانی
توسط C. دیوید / 18 مه 2016 1:59 EST

ابرقهرمانان و بازی های ویدئویی ممکن است طبیعی ترین ترکیب جهان به نظر برسند ، اما آنها از آنچه فکر می کنید مناسب تر هستند. در بیشتر مواقع ، نسخه های بازی های ویدیویی ابرقهرمانان به طرز حیرت انگیزی شکست می خورند ، هرگز مطابق هیجان نیستند که ماجراهای طنز آنها را وعده می دهد- و برخی از بازیها به اندازه کافی بد هستند تا شما را از این امید کنار بیاورند. در اینجا نگاهی به تعدادی از بدترین متخلفان همه زمانه آورده شده است.

سوپرمن: ماجراهای جدید (نینتندو 64)

ممکن است ما نیز با بارزترین نمونه شروع کنیم. سوپرمن: ماجراهای جدید ، یا همانطور که بیشتر اتفاقی و نفرت انگیز تر شناخته شده است ، سوپرمن 64 ، نمونه ای از یک عنوان ابرقهرمانی است که در آن کاملاً همه چیز اشتباه پیش می رود. نرم افزار Titus یک سری کارتون باور نکردنی را گرفت و آن را به یک تعداد اشکالات توهین آمیز کاهش داد که آنها جسارت فراخوانی یک بازی را داشتند. خسته کننده ، براق و تقریباً غیرقابل پخش است ، و همین سخنان Superman 64 برای شکست تبدیل به مراتب جدی شده است. تیتوس برادران وارنر را به دلیل محدودیت هایی که در این بازی وجود دارد مقصر دانست ، اما این یک نوع است مانند مقصر دانستن دستان شما برای مشت زدن برادرتان در چهره. احتمالاً شما کنترل معقول و منطقی بر اوضاع داشته اید.

از آنجا که در سال 1999 به بازار آمد ، این بازی همچنان بر اساس بزرگی سری انیمیشن ها به وضعیت پرفروش رسید . و به دلیل اینکه سایت های بازی هنوز یک چیز نسبتاً جدید بودند ، هشدارها به اندازه کافی سریع سفر نکردند تا بازیکنان بی گناه را از هدر رفتن چمن خود نجات دهند. -پول دادن

Aquaman: Battle for Atlantis (GameCube / Xbox)

با میانگین نمره Metacritic 26 ، تنها نمایش بازی انفرادی Aquaman یک تراژدی مطلق بود (گویا این مرد قبلاً ناامنی های کافی برای مقابله با آن نداشت). گیم

e بدون توجه به یک دلیل روشن برای موجود ، Aquaman: Battle for Atlantis در درجه اول از این واقعیت رنج می برد که شخصیت پویاتر یا هیجان انگیز در پایدار DC نیست. در حالی که Aquaman قادر به تماس با زندگی دریایی در این نزدیکی هست و چند حرکت فانتزی را انجام می دهد ، بازی به پایان رسید که فقط یک دکمه بدون ذهن است. شرمساری بیشتر در پی آن اتفاق افتاد که برنامه تلویزیونی X-Play جایزه Golden Mullet را به "افتخار" نبرد برای آتلانتیس ، با الهام از مدل موهای دیجیتالی مشکوک قهرمان زیرزمینی ایجاد کرد.

Batman: Dark Tomorrow (GameCube / Xbox)

کوشش اصیل برای وارد کردن یک بتمن با طنز دقیق در دنیای بازی های ویدیویی ، Dark Tomorrow یک تجربه حتی واضح تر از عنوان آن است. در حالی که پیش فرض نبرد در کل گالری سرکش های بتمن از فاصله دور بسیار عالی به نظر می رسد ، بزرگترین سقوط بازی در یک نقص واحد نهفته است: تقریباً شما را مجبور به از دست دادن می کند. اگر نتوانید یک دستگاه واحد را پیدا کنید که در هیچ کجای بازی ذکر نشده است ، Ra's al Ghul جهان را نابود می کند. در حالی که این تقریباً چقدر یک جنایت کاملاً خوب فکرش فرو می رود ، فقط به عنوان یک بازی ویدیویی کار نمی کند.

کل عنوان در جهنم توسعه تحت سلسله برشهای سینمایی ، اکتشافات جهان باز و یک امتیاز ارکسترال فروپاشی کرد. سردرگمی عمومی ، یک سیستم مبارزاتی وحشتناک و همان زاویه های دوربین بدشکلی که همه بازی های سه بعدی اولیه را گرفتار کرده بود ، بازی را با افت 27 درصدی متاکریتیک روبرو کردند. دنیا فقط باید منتظر Rocksteady برای نجات بتمن باشد.


مشخصات

آخرین جستجو ها